Atmel Studio: No such file or directory

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 30 11:22:19 CET 2014

Takhle jsem to nakonec vyřešil. Poslední kapkou bylo, že podobné komplikace
by byly i s proměnnými ve flash.

Vlastně bych to tak býval udělal už dávno, ale první zádrhel byl, že už si
to nemůžu jednoduše koupit na hw.cz, resp. můžu, ale nabízejí tam jen velmi
starou verzi...

Nakonec jsem tedy dle

"Licenses can be purchased directly from HP InfoTech, paying by banking
transfer. For banking details please use our contact form."

napsal, do contact form, že chci purchase directly a oni mi v mailu napsali,
že si to mám koupit přes Dontronics. Tam jsem tedy vložil do košíku,
zaplatil kartou a děsil se, co bude, vzhledem k tomu, že používám freemail a
tam psali:

"Due to the large number of attempts to steal from us by customers using
free email accounts, we don't accept credit card payments for customers
using free email addresses unless you have been a customer for more than six
months. You can use any of our other accepted methods of payment. For more
details on this please read: Payment Options
(http://email.tiscali.cz/redir?hashId=1e4cc3703cb91618cc5b888dc8ac889a&url=http%3A%2F%2Fwww.dontronics-shop.com%2Fpages.php%3Fpageid%3D14)

Please ignore this sentence if you are a previous customer, or you are not
using a free email address."

Ale po pár hodinách přišel mail od HP Infotech s linkem na instalačku a
patřičnými kódy a už to funguje a překládá.

PH

Od: Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com(mailto:aj.hwlist na gmail.com)

"

Dobry den,