OT - GES zase jede bomby

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 30 11:06:11 CET 2014

Ahoj,

tak mě zase překvapil GES. Ti vždycky překvapí. V pondělí jsem tam
dělal objednávku nějakých vodičů a kabelů. Tak jsem jim předem
zavolal, abych si upřesnil, co fakt mají na skladě. U jedné položky
měli 127 metrů, tak jsem objednal 125 metrů.

Včera volá ženská, že nemají 125 metrů, které jsem objednal, ale jenom
asi 122 metrů a to ještě ne v celku. Řekl jsem jí, že mi to nevadí,
pokud ty kusy budou aspoň 2 metry dlouhé a že mi tam úplně klidně může
doplnit jinou barvu, že mi na barvě nezáleží. A že mi klidně může
poslat 150 metrů.

OK, tak to dnes přišlo. Koukám letmo na fakturu, oni mi poslali těch
122 metrů za cenu 12 Kč/m a dalších 28 metrů v jiné barvě za cenu 17
Kč/m. Tak jsem tam volal, jestli jsou normální, že mají bordel na
skladě, člověk jim chce vyjít vstříc a oni takhle. Ženská že prý když
je ta jiná barva v menším množství, tak jim to počítač takhle spočítá.

Ani nebudu hledat starší fakturu, kde jsem něco podobného také dělal,
protože volali, že nemají na skladě, to bych se naštval ještě víc.
Tohle si s nimi samozřejmě ještě vyřídím.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem