Atmel Studio: No such file or directory

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Říjen 29 13:48:09 CET 2014

Ani parametr pro nahrání souboru s parametry, kam by jste to napsal?

Do toho souboru se pak obvykle píšou parametry pro kompilátor/linker stylem jeden na řádku. Potencionálně užitečná věc.

Obvykle to bývá parametr -@ (zkratka) <soubor>. CSS to nazývá ... teď si nevzpomenu a nechce se mi ho pouštět, nějak jako
command file .cmd, blbě se to hledá, než člověku dojte co to je. AS ani VS.net jsem nikdy neviděl a svoji nevědomost si
hýčkám :-)