Atmel Studio: No such file or directory

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Říjen 29 13:17:31 CET 2014

To nemusí být směrodatné. Některé kompilátory to nerozlišují (viz dokumentace).

Ono vlastně ani nemají jak, pokud to není překladač pro cílový systém, tak kde má překladač systémové knihovny vlastně ani
nemůže vědět.

Většinou hledají jen v aktuálním adresáři a v nastavených cestách. Čímž se nabízí otázka: jak máte nastavené cesty pro
vyhledávání #include souborů (obvykle parametr -I) ?