ESP8266, zapojenie

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Říjen 29 11:25:41 CET 2014

Dovolil som si maly obrazok, robil som ho prave vcera pre kamarata.
Pohlad zhora na modul, RXD a TXD z pohladu modulu, takze na USB kabli
alebo MCU na opacne oznacene piny... Ten GPIO0 a PD sa nemusia normalne
pouzit (na vyskusanie), PD by som zapojil pri pouziti s MCU a GPIO0 je
iba na upgrade firmware, ale ten mne nefungoval. Tak som sa s tym zatial
hral takto...

Jaro