modular 8p10c ?

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Středa Říjen 29 10:20:15 CET 2014

Ty 10 pinové konektory jsou třeba u některých radiostanic Motorola. Je to
docela opruz. Není problém sehnat hotový kabel za veliké peníze, není
problém sehnat kleště a konektory, ale sehnat slušnej kabel, aby se to dalo
nakrimpovat pro použití, kde konektor neprotáhnu - třeba v některých autech,
to bylo malé neštěstí.

Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský
Ladislav
Sent: Wednesday, October 29, 2014 10:03 AM
To: HW-news
Subject: RE: modular 8p10c ?

Zdravíčko, připomnělo mi to krimpovací kleště koupené v GM které mi dělaly
problém s 8p konektory. Teprve při prozkoumání zalisovaného konektoru pod
lupou jsem si všiml, že vedle krajních kontaktů je plast deformován. Mohla
za to moje nepozornost - nevšiml jsem si, že prostřední šachta v kleštích je
označena 8/10 a je tam místo osmi deset lisovacích břitů. Po odpilování těch
krajních už to funguje v pořádku. Tím chci říci jen to, že velikost 8p s
desíti kontakty je asi normální.

Zdravím
L. Kručinský