Vanocni strom - osvetleni - dlouhe vedeni -7805 v serii

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Říjen 27 22:20:08 CET 2014

Zdravim,
tyhle menice se mi zdaji osizene:
http://www.ebay.com/itm/1pcs-LM2596HV-LM2596S-DC-DC-Step-Down-CC-CV-Adjustable-Power-Supply-/271351841796?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f2dd48404

Jestli jsem dobre pocital, tak by při 1.8A chtělo dat nějaký chladič na ten měnič. Taky pokud k tomu budu tahat spoustu kabelů, bych zde pro jistotu dal ještě nějaký LC filtr. Pochybu, že tam ty kondíci, co jsou stačí. Možná to chodí jen málo
zatíženy, ale na strom bych jich těhle 13 modulů s 1.8A asi nedal. Asi by to nešlo.

Jirka