OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Jiří Němec jiri na nemcovi.eu
Pondělí Říjen 27 15:24:48 CET 2014

Já do toho foxconn infocusu jen cpal multilang (českou) ROM, měl jsem to tu
asi 4 hodiny a pak si to příbuzný zase odvezl. Můj Xiaomi Mi2S, který
používám už asi 1.5 roku a stále je dostatečně výkonný (bez úprav kolem
31000 v Antutu) právě ten ruský glonass umí, ten chytne gps i glonass i v
místnosti, ale stál tenkrát 4x tolik co nyní ten infocus.
Jo ještě u toho infocusu mě překvapila možnost seřizovat čas dle gps, to
jsem zatím jinde neviděl. Kdysi v dobách G1 se to snad na xda nějak
zkoušelo, ale komunikace skrz api trvala moc dlouho, dělat na to aplikací
nemělo smysl.