Vanocni strom - osvetleni - dlouhe vedeni -7805 v serii

Snail Instruments snail na snailinstruments.com
Pondělí Říjen 27 12:27:35 CET 2014

> Potrebuji osviti 10m strom, cca 75m kabelu a chci kazdou ledku ridit
> extra. Tahnout po stromu 5V pri nejakych 200RGB led to mi prijde
> hodne tlusty kabel. Takze radeji nejaky 24VAC(35DC) a pote to
> rozdelit. Davat menic ke kazde LED ci male rade je taky mozne, ale
> aby pote ten strom nezaril v kombinaci s PWM u ledek.

RGB LED s vlastním procesorem se dělají, od Adafruitu nabízím řadu Neopixel:
http://www.snailshop.cz/224-neopixel
Napájení je 5V, 200 RGB LED by nejspíš chtělo rozdělit do více větví,
což ostatně může být přínosem i pro samotnou instalaci.

J. Hanzal