OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Říjen 27 10:56:26 CET 2014

Já mám nějakou totální čínu z polského supermarketu za 300zlotých (tak
2000Kč) a mass storage umí, jede spolehlivě, neseká se, dvě simky v
provozu, jedna s 3G, výdrž 2dny při občasném používání netu (wifi
většinou). Už mi párkrát spadnul na zem a žádný problém (zatím). Vím, je to
šunt ale cena byla více než lidová
http://www.qilive.com/en/product/4-smartphone
K.