OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Říjen 27 07:57:29 CET 2014

Já konkrétně jsem to chtěl na stahování dat z GPSky.
Jakub Šerých

Odesláno z nekdy az prilis chytreho telefonu :)

-------- Původní zpráva --------
Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>
Datum:26. 10. 2014 23:29 (GMT+01:00)
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Re: OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Škoda že nemá gyroskop. Jinak by to za 3000 bylo super.

Překvapilo mě, že nemá slot na paměťovou kartu, vůbec jsem netušil, že takové telefony jsou:-)

K čemu se běžně v mobilu používá OTG? Již to tu bylo zmíněno jednou, takže to bude asi důležité, ale vůbec mě nenapadá k čemu.

PH

Od: Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz<mailto:a2x1nptda8 na email.cz>

Motorola Moto G:
- vse funguje jak ma
- slusna vydrz baterie
- rychly
- fotak prumer
- USB OTG
- cisty Android
- Cena 3000 Kc

Nevyhoda - pouze v anglictine (Ale programy ktere to umoznuji jedou v cestine)

From: Šerých Jakub<mailto:Serych na panska.cz>

Před nedávnem jsem si koupil S5 Mini. Zatím jsem na něm našel jedinou chybku: zřejmě neumí USB – OTG. Ale jinak je to skvělý telefon. Nejvíc mě bere to, že má ultra-úsporný režim. Přepnutí do něj a z něj sice trvá asi půl minuty, ale mobil se v něm stane „hloupým“ mobilem s černobílým displejem, ovšem při plně nabité baterce v něm píše pohotovostní dobu cca 14 dní. Navíc má IP67 krytí, takže na použití na outdoorových akcích myslím naprosto ideální. V normálním režimu a provozu vydrží tak max 2 dny (spolehlivě jeden a půl).

Jen ta cena není úplně nízká, ale ono splnit Vaše požadavky a chtít nízkou cenu si dost protiřečí.

Jakub Šerých