OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 26 23:54:10 CET 2014

Zas tak drahý není, ale dost mě překvapilo zjištění, že neumí mass storage.
To je další věc, o které jsem netušil, že by to nějaký smartfoun neměl.

Co se výměny SIM týče, tak důležité je, jestli lze nějak vypnout a zapnout
telefonování bez fyzického vyp/zap celého aparátu. Zajímavé je, že dokonce
ani to není zárukou správné funkce. Jeden kamarád měl nějaký telefon s
Androidem, který tuto možnost měl, ale při zapnutí telefonování po prohození
SIM prostě zatuhnul.

PH

Od: Jan Smrz jan.smrz na email.cz(mailto:jan.smrz na email.cz)

"Jeden z adeptu, co splnuje vetsinu pozadavku (cena vsak skoro 2x
prevysuje limit) je LG G2 mini, ktery ma vydrz opravdu velmi dobrou.
Pokud se bude jen obcas telefonovat, tak 5 dni je zcela realnych (napr,
ted po dvou dnech mam baterii na 62%, ale to jsem ho pouzival vcetne
internetu). Vymenu SIM ze behu jsem nezkousel, neni ale umistena pod
baterii, takze to teoreticky lze."