OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Říjen 26 21:10:07 CET 2014

Motorola Moto G:
- vse funguje jak ma
- slusna vydrz baterie
- rychly
- fotak prumer
- USB OTG
- cisty Android
- Cena 3000 Kc

Nevyhoda - pouze v anglictine (Ale programy ktere to umoznuji jedou v cestine)

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Šerých Jakub
  To: HW-news
  Sent: Sunday, October 26, 2014 8:20 PM
  Subject: RE: OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

  Před nedávnem jsem si koupil S5 Mini. Zatím jsem na něm našel jedinou chybku: zřejmě neumí USB – OTG. Ale jinak je to skvělý telefon. Nejvíc mě bere to, že má ultra-úsporný režim. Přepnutí do něj a z něj sice trvá asi půl minuty, ale mobil se v něm stane „hloupým“ mobilem s černobílým displejem, ovšem při plně nabité baterce v něm píše pohotovostní dobu cca 14 dní. Navíc má IP67 krytí, takže na použití na outdoorových akcích myslím naprosto ideální. V normálním režimu a provozu vydrží tak max 2 dny (spolehlivě jeden a půl).

  Jen ta cena není úplně nízká, ale ono splnit Vaše požadavky a chtít nízkou cenu si dost protiřečí.

  Jakub Šerých