Loučící se TV Mascom (MC7471S (PT200MSYS))

Jan Linhart hw na liny.cz
Neděle Říjen 26 14:00:55 CET 2014

Dobrý den,

     začala mi odcházet TV a jakožto bastlíř amatér jsem to přijal jako
výzvu.

     Nejprve se po určitém čase provozu vypnula a více nešla zapnout.
Zhruba po
14 dnech již nelze zapnout. Respektive zapíná se a vypíná v 1s intervalech.
Vyvedl jsem si napětí ze zdroje a zjistil, že výstup 7805 nedává ani 1V.
Po nějaké té minutě trápení se někdy zapne a výstup 7805 dává přesně 5V.

     Mám jen obyč měřák. Osciloskop a pod. se mě netýká. Ani nevím,
jestli by
se mi podařilo napíchnout sběrnici s pomocí Raspberry Pi, ale stejně to
neběží.

Díky

Honza L