senzor vlhkosti a tlaku

Stano stano.hw na gmail.com
Sobota Říjen 25 12:12:16 CEST 2014

Ak ma pamat neklame ma 115 aj mensie rozlisenie ako 3115.
Inak ta 3115 nieje zas tak zlozita ona len na prvy pohlad mozno trochu
vydesi ako sa da barometer prekomplikovat ale v principe samotne meranie
tlaku je pomerne jednoduche. Jedna vec co je trochu skoda, niesu
navzajom pinovo kompatibilne.

Stano