OT: Jakou LED svítilnu.

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Říjen 24 15:00:36 CEST 2014

Ja mam iny nazor. Svetlo s 10w LED Cree XM-L T6 s dvoma modmi Hi a LO
nie je prakticke.

LO nizky mod sice svieti uspokojivo, ale na to som si nekupoval takyto
lampas. Jeho vyhodou je prakticky nekonecne svietenie.
HI svieti perfektne, vezme si vsak 3 ampere a dlho nevyrdzi svietit.
Taktiez sa tym neda svietit napriklad pri opravovani niecoho, je to
prisilne.
Preto je IMHO stredny MID mod dolezity.
Zial, ako tu uz bolo povedane, tieto tri mody byvaju kombinovane s dvoma
blikacimi, ktore su mne nanic.

Ja napriklad vonku ci na ture, alebo na bajku pouzivam MID mod a sem
tam, ked treba pozriet nieco v dialke, prisvietim silne. (Napriklad
hladat v dialke turisticku znacku)