OT: Jakou LED svítilnu.

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 24 14:03:00 CEST 2014

Některé z modelů Akoray mají programovaní mod, umí i nastavit ochranu
baterie proti  "úplnému vycucnutí :-) "  , rychlost flash, výkon, jaký
má mít svítilna v modu šetření atd...
Můj model má označení Akoray K-006   , teď nabízí nejspíš K-106
Už jen podle zahřívání a svítivosti v porovnání  s např. v současnosti
oblíbenými  UniqueFire, FandyFire G10
mají Akoray svítilny určitě vyšší účinnost ( driveru)

  http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.371040

http://budgetlightforum.com/node/179

JaKub