STM32L0538-DISCO - otazniky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Říjen 24 13:49:04 CEST 2014

Pristal mi na stole kit STM32L0538-DISCO. S e-papierom. Velmi pekne. Demo
funguje ako ma - ovladanie cez tie dotykove plosky funguje, odmeriavanie
prudu v roznych rezimoch funguje, USB demo hybuce mysou (HID) funguje, LED
blikaju :-)

Zdrojaky k demu bohuzial v tom prisernom Cube - no, beriem to ako vyzvu :-)

Mam par otazok - ano, je to namierene rovno na ST, ano, mal by som vyuzivat
oficialne linky, ale ked tuna je to vyrazne prijemnejsie a nikto sa ma
nepyta blbe otazky o milionoch kusov ktore mienim rocne kupovat... ;-)

1. Ak som dobre pochopil, L0-Snippets su urcene priamo pre tuto dosku, aj
ked je v materialoch k Snippets oznacena ako STM32L053 Discovery (chyba
tam na konci to 8, a pokial viem, iny DISCO kit k L0 nie je), ale cislo
dosky (MB1143B) je uvedene to, co naozaj na tej doske je napisane. Otazka:
preco na stranke k STM32L0538-DISCO
(http://www.st.com/web/catalog/tools/FM116/SC959/SS1532/LN1848/PF260319 )
nie je odkaz na Snippets, len na ten debilny Cube? (Inak aj naopak by to
mohlo byt, na stranke s L0-Snippets by mohol byt odkaz na stranku
DISCO...) Takto to clovek, ktory nema prehlad, jednoducho nenajde - ze to
je zle, to musi snad pochopit aj manazer.

2. Na doske je podozrivo vela mcu - 3ks. Jeden je STLINK (uz ten novy, ten
som este neskusil, mal by fungovat aj s mbed, ze?), druhy je target 'L053,
potial fajn. Treti je 'L152, a vsetko, co sa o nom clovek dozvie je, ze ho
volate MFX (Multi Function eXpander). Na tej doske ma jedinu funkciu, a to
ze odmeriava napajaci prud do target mcu. Podla mna by ste ako minimum
mali zverejnit ten komunikacny protokol s nim - ano, da sa to z toho
cuboidneho softu zreverzovat, ale naco? - a potesilo by aj, kebyze sa
dozvieme aj tie ostatne funkcie, ked uz je multifunkcny; ba dokonca
nevidim dovod, preco nezverejnite rovno zdrojaky.

Tesim sa na odpovede ;-)

Dakujem,

wek