OT: Jaky linux na domaci PC ?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Říjen 23 22:33:46 CEST 2014

Ale vždyť to je právě to co popisuji. Mám otevřené windows a mezi prací se najde nějaká chvilička času a mě napadne něco vyzkoušet. Mám-li virtuál, kliknu v tu chvíli do okna s linuxem a zkouším. Je to test jen na 30 sekund? Skvěle, tak v tom linuxím okně strávím 30 sekund a pak kliknu zpět do Windows a pokračuju vesele v normální práci. Tohle s dual bootem neuděláte, protože několik minut budete jen přebootovávat, než se dostanete tam, kam potřebujete.

Jakub Šerých