OT: Jaky linux na domaci PC ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 23 21:08:11 CEST 2014

On Thu, 23 Oct 2014, Jaroslav Buchta wrote:

> Nic proti linuxu, ale co se vam nelibi na win8(.1)? Vzdyt se to da pouzivat
> naprosto stejne jako W7 a funguje to lip...

Vtipek.  Mam dva NB - jeden W7 a druhy W8 . Ty W7 jsem nejak rozdejchal
ale ty W8 to je darek. Po instalaci ClassicShell uz se v tom trochu
orientuju, ale ten system je trochu zprasek. Investovali energii do toho
aby to vypadalo jinak ale veci ktere chodily dobre na W7 na W8 chodi blbe.

Zrovna mne vytocilo nastaveni bezdratovych siti - W7 site rozpoznal
a nejak nastavil, kdyz to nastavil spatne tak se pres vlastnosti
vlezlo do nastaveni a opravilo se to . Na W8 smolik - dokud nejste
pripojeny tak zadne vlastnosti nejsou k dispozici takze nemate
sanci nic opravit - jedine od zacatku vytvorit rucne novou sit.
U MS uz asi programuji spis grafici.