OT: Jaky linux na domaci PC ?

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Říjen 23 20:25:58 CEST 2014

a jeste hlavni vec, proc jsem si zvolil Linux Mint a ne Ubuntu.

V ubuntu jsem zaskrtl, ze chci byt informovan o updatech a nechci upgrade. Vysledek - nic mi neoznamil a upgradoval se.

Mint ma vyborneho spravce aktualizaci: kdyz je neco noveho, oznami to ikonkou. po otevreni (a zadani root hesla) mi nabidne seznam - sam si vyberu, ktere aktualizace chci a ktere ne.
a upgrade nakonec probehl naprosto hladce ( i kdyz docela dlouho) - vse zustalo (z uzivatelskeho hlediska) presne tak, jak predtim. (lista dole, informacni panel obsahuje stejne elementy a ikonky, start tlacitko zustal, ikonky na minimalizaci, maximalizaci a zavirani pekne vpravo, ... barvy, temata, vsechno jak jsem si nastavil predtim).

stroj mam  na uzivani, na praci, a ne na to, abych po nejakem update se snazil najit, kde je co schovane.
mam rad minimalisticky vzhled, s mnozstvim textu a informaci. nepotrebuju aplikovat vzhled jak na tapbletu, ci pro mobil na veliky displej a klikat a klikat a klikat ...
:)

  Sam