FTDI a klont

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 23 19:53:36 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 23.10.2014 od Pavel Kutina:

> Takže to nakonec odnese zákazník, který o tom, co jaký výrobce
> nakoupil a osadil, nebude mít ani tušení, ono mu to "jen" znefukční
> zařízení. Moc fajn. Skoro mi to připadá, jako by jim u FTDI radil
> někdo z naší vlády.

No a tak co mají dělat? Někdo jim padělal čipy, možná budou i blbě
fungovat. Já se jim ani nedivím. Tohle totiž může dost poškodit jméno.
Uvědom si, že FTDI má nejlepší čipy, které existují. A představ si, že
si koupíš falsifikát, netušíš to, budou s tím problémy, pomluvíš čipy
FTDI. To je úplně reálná situace.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem