RE: 3D tisk přesnost ?

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Říjen 23 12:12:59 CEST 2014

Mě zatím ani tolik netrápí ty díry. Ty lze obvykle snadno protáhnout na správný průměr. Vadí mi hlavně ty vnější rozměry. Pokud jsou rovinné lze je dopilovat ačkoliv je to hloupé. Pokud nejsou rovinné nedá se s tím v podstatě udělat nic rozumného.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Thursday, October 23, 2014 12:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: 3D tisk přesnost ?

Původní zpráva ze dne 23.10.2014 od Cihak na dkv.cd.cz:

> Jen vytištěná díra má menší průměr. Zatím jsem to řešil tak že jsem to
> dopiloval jak bylo potřeba. Ale rád bych se naučil vytisknout to
> přesně.

Řešit se to dá dvěma způsoby. Ta chyba je totiž opakovatelná. Takže první způsob je, že si tu díru namaluješ o třeba 0,3 mm větší. Druhý způsob je, že se naučíš slicer Skeinforge, který tohle umí zařídit.

Někde jsem slyšel, že snad i Kisslicer umí přesné díry. Zkoušel jsem ho, ale zatím jsem mu nepřišel na chuť.

Slic3r dělá díry menší.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem