Re: OT: Jakou LED svítilnu.

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Říjen 23 10:43:17 CEST 2014

Zdravim,
konkretni tip nemam, ale na ruzne ucely pouzivam ruzne svitilny:
- na bezne prisviceni nekam do kouta pouzivam takovou levnou za cca 60 kacek a na 3 AAA z nejakeho hobby hypo marketu - cca 7, ci 9 ledek s pomerne silnym svetlem.
- do lesa se mi osvedcila celovka (ale uz nevim odkud ji mam), nekolik bilych ledek, da se jich zapnout min, nebo vsechny a halvne jedna naprosto genialni vec: dve cervene ledky.
kdyz si v noci chci najit spadle bryle v listi vedle spacaku, nejsem ozaren silnym svetlem (a pak pulhodiny vidim veliky kulovy - tedy spis jiskreni pred ocima), ale najdu co potrebuju a hned po zhasnuti vidim i po okoli.
do vetsi dalky nez cca 4-5 metru jsem uz hodne dlouho nepotreboval posviti, takze si naprosto vystacim s touto dvojici.

:)

  Sam