OT: Jakou LED svítilnu.

jurp jurp na volny.cz
Středa Říjen 22 21:50:03 CEST 2014

Jelikoz se mi v brasne s naradim uz rozpadla stara celovka s 1W LED z
TME, tak jsem totez pred casem resil. Skoncil jsem prozatim u tehle:
http://hadex.cz/t200-svitilna-led-5w-celovka-model-6522-napajeni-3xaa/

Da se zaostrit, je na 3 tuzky. Jedine to ovladani 1 mikrospinacem je
trochu opruz. Stiskem zapni, ale pro vypnuti dalsi 3 stisky, nez se
poprepinaji dalsi rezimy svitu/blikani. Zatim slouzi.

JURP