Kviz na vikend

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 22 19:57:53 CEST 2014

To jsem neznal, nicméně jednodušší mi z mechanického i elektrického
hlediska přijde realizace kvadraturního hybridního slučovače.
  např: http://www.qsl.net/g0ruz/dj9bv_23cms.htm
Stačí jediný odpor - proti zemi.  Útlum se dá dosáhnout cca 0,08dB a
izolace větší než 35dB .
Jednoduše to stačí udělat mechanicky tak jak autor posal a funguje to :-)
Mám s tím sloučené dva 60W  přeladěné PA GSM na 23 cm ham band.