ARM a peniaze

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 22 15:39:49 CEST 2014

Zajímavá je tam i informace, že HP začalo prodávat servery se 64bit ARMy.
Ten odhadovaný nárust podílu sice vypadá až moc optimisticky, ale u ARMu
člověk nikdy neví, protože marketing oni umí fakt dobře.

PL

*******************************

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 22, 2014 9:29 AM
Subject: ARM a peniaze

Pred tyzdnom bolo diskutovane, ze kolkoze ma ARM z predaja cipov a ci ma na
tvorbu kvalitnych vyvojovych prostriedkov pre uzivatelov.

Tu je niekolko cisiel:
http://www.electronicsweekly.com/mannerisms/markets/sparkling-arm-2014-10/

Ak je za stvrtrok z obratu 200GBP zisk 100GBP, predpokladam, ze tych 100GBP
nakladov uz zahrna aj nejake naklady na toho Keila, mbed a pod., ale zda
sa, ze nejake rezervy este su... Samozrejme je to na manazmente a
akcionaroch ARMu rozhodnut sa, kolko z toho pustia do buducnosti a
"verejneho blaha"... ;-)

wek