PIC 18F24J11 a DeepSleep

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Říjen 22 12:50:22 CEST 2014

Pan kolega,

Vy mate doma alebo v kancelarii ine "elektromagneticke prostredie" ako ma
p.Sukuba vo svojej prevadzke. Paradoxom je, ze to vo Vasej kancelarii alebo
doma bude agresivnejsie ako to v tej vyrobnej hale... A ked k tomu mate
este bonus, podla toho akemu sudruhovi lezite v zaludku, tak si to mozete
rovno hodit... Mozete sa aj rozglejit, elektroniku doma na kolene
neurobite. :)))

A.