Re: Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Říjen 22 12:30:10 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 22.10.2014 od Cihak na dkv.cd.cz:

> Jo a ještě mě napadl jeden možný zdroj problémů - křivě zamáčknutá
> vodící matka. Ta matka se tam zamačkává něčím horkým - já to dělal
> pájkou - oblíbenou ERS50 :-). Dokud to ještě bylo teplé rychle jsem
> tam na kousek zašrouboval šroubovicia okometricky jsem jí matku
> nastavil do takové polohy aby byla šroubovice vodorovně s vodící
> tyčí kterou jsem měl nasazenou v ložiscích. V této poloze jsem to
> nechal zatuhnout.

Já tam tu matici dostávám za studena tak, že vezmu šroub a dotáhnu ji
tam silou, že si tam pěkně rovně sedne.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem