PIC 18F24J11 a DeepSleep

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Říjen 22 11:48:09 CEST 2014

TAK A JSEM ZA DEBILA! Smějte se prosím dle libosti. Já ignoroval nějaké
pullup rezistory a tlačítka, které jsem na tom poli měl zapojené na
napájení.
Když jsem to vyčistil, rázem je procesor se spotřebou na neměřitelných
hodnotách.

Všem se omlouvám a děkuji za pomoc.

Oja