Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Říjen 22 11:39:36 CEST 2014

Pokud nejde závitová tyč utáhnout proti nějakému
vnitřnímu konci závitu v té spojce (třeba tam není)
tak bych hledal nějakou nízkou kontramatku (bez podložky!).
Červík do závitu se mi jeví jako divné řešení, které
logicky musí závitovou tyč vyosit.

Nebo kus hadice jako spojku.
Ale jaké hadice a čím ji připevnit?

Ale:
Nemám s tím žádné konkrétní zkušenosti a jsem programátor!!
Už ani nevím čeho jsem/byl vlastně ing :-)

Jen bych podotkl že na hádky a jiné divadla máme volené zástupce.
Jak řekl Čmaňa/Zedníček: Hlavně klid na práci ;)
Abychom je vůbec zvládli uživit.