PIC 18F24J11 a DeepSleep

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Říjen 22 10:33:25 CEST 2014

Prave som to zmeral :-)
Do napajacieho obvodu som dal 100k rezistor a skratol som ho drotom.
MCU som resetol, kod zbehol, spotreba klesla pod meratelnu uroven,
rezistor som otvoril a meral na nom ubtok napatia - je to asi 2,5 -
3mV, takze ak sa nemylim - spotreba okolo 25-30nA. Ten ubytok sa meni
podla toho ako sa na to pozriem a ako vonku jazdia auta.
Pre zaujimavost - datasheet hovori o spotrebe v deep sleep rezime 28nA
typicky pri 25 stupnoch pana Celzia.