Re: Dělička /5 - co delam spatne

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Říjen 22 00:55:09 CEST 2014

Místo 7490 použít jeden osminohový mcu jako koprocesor :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Kuba Jan
To: HW-news
Sent: Wednesday, October 22, 2014 12:34 AM
Subject: Re: Dělička /5 - co delam spatne

Ne, já na to koukal i osciloskopem, input clock jsem sundal na 1kHz a
chovalo se to furt stejně, tedy dělilo to blbě.
Já už to teda shodil ze stolu, ale samozřejmě mi to furt vrtá v hlavě, proč
to dělá psí kusy, takže se k tomu nejspíš vrátím.
A hlavně  jsem zjistil, že MH7490 jsou špatně dostupné, takže to budu muset
udělat nějak jinak.
Ale s tou 7490 to chodí bez problému.