Kviz na vikend

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Říjen 21 18:21:44 CEST 2014

Zdravím,
  podle mne je to medomet s vysokofrekvenčním ohřevem.
  Včelařům se často stává, že některé druhy medu ztuhnou (zkrystalizují)
v buňkách dříve, než se stačí vytočit, a pak se nedají dostat ven. Říká se
tomu melecitóza.
  Toto zařízení je nejspíše schopno indukovat mikrovlnné záření díky řadě
emitorů, které zapůsobí jako mikrovlnná trouba a med rozpustí. Spolu s
otáčením koše tím dojde ke spolehlivému vymetení medu z buněk.
  Otočný koš na fotografiích není, jde o pokus o zmatení nepřítele, avšak
neúspěšný. Na dně medometu je jasně viditelné ložisko, na které se koš
nasadí. Jediné, co ještě úplně nechápu, jsou ty otvory ve stěnách, ale není
vyloučeno, že v konečné fázi se jimi ještě budou zasunovat různé senzory
a pomocné prvky k dalšímu zlepšení funkce medometu :-).
  Pavel