Kviz na vikend

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Úterý Říjen 21 17:29:39 CEST 2014

Kdyby tam byly uvnitr 'usi' dve, kazde na jedne strane, tak bych tipoval rozmitaci jednotku vysilace teleportu.
Pak uz jenom pockat, az se sestroji  kolektor pro prijimac ...

Ale takto to bude nejaka hra 'cyclotron', ve ktere pujde o udrzeni rotujici drahy kovove kulicky tak, at proleti vzdy prislusnou 'brankou'.
level1: prolitava brankami ve stejne urovni
level2: prolitava brankami ve sousedni urovni
level3: prolitava brankami v nahodne urcene urovni

muze se hrat single, nebo v multiplayer mode. uloha druheho hrace muze byt:
- kazdy ma svou drahu a kulicky se nesmi srazit
- hraci si navzajem snazi vyradit kulicky z boje - vychylenim drahy

a mistrovsky level: 5 kulicek na hrace

:)

  Sam