[OT] Reklamace tiskárny Samsung
Milan Horák
stranger na tiscali.cz
Úterý Říjen 21 09:27:02 CEST 2014
Samé dobré zprávy :-)
Jinak já ji mám z Alzy, servis je SIL.cz. A ano - jsem truhlík, že jsem
ji tam neposlal s originálním tonerem ;-)
Milan
Dne 21.10.2014 v 9:14 David Belohrad napsal(a):
> rekl bych, ze samsung servisy jsou na prd na celem svete :)
>
> muj pripad:
>
> - koupil jsem CLX4195 s 'premium on-site guarantee', ktera mi
> zarucovala, ze borci pokud to neopravi do tydne, daji mi jinou
> - po cca pul roce se pri tisku na papir zacal objevovat vertikalni pruh
> cerne barvy. vypadalo to jako kdyby tam nekdo tapnul prstem a tahnul
> jeste nezapeceny toner
> - zadne cisteni nepomahalo
> - zavolal jsem servis
> - jenom tyden jim trvalo, nez prijeli
> - pak prijeli, ani se to nepokusili opravit na miste, vzali tiskarnu a odjeli
> - 3 mesice se nic nedelo. urgoval jsem, volal jsem, nadaval,
> vyhrozozoval. pak jsem jim pohrozil, ze na ne poslu svycarskou cojku
> - nasledujiciho dne byla tiskarna zpet, opravar se vyparil jako para
> jeste pred tim nez jsem to stihnul zapnout
> - zapnul jsem tiskarnu, a zjistil, ze mi vratili tu samou tiskarnou s
> tou samou vadou
> - zavolal jsem jim, a rekl, ze pokud nasledujiciho dne nebudu mit na
> stole novou tiskarnu, zavolam na ne policii.
> - tohle zabralo, do 3 dnu jsem mel novou tiskarnu a tu starou si
> odvezli. od te doby pracuje jak ma, ale mam jakesi 'obavy' co se
> stane, ale se zase posere.
> - jinak ta tiskarna je perfektni, dela co ma, dela to dobre, toner je
> sice drahy, ale vytiskne hodne stranek
>
> Nejvetsi problem vidim v tom, ze ja jsem tu tiskarnu koupil na internetu
> od digitec.ch, ale _oni v podstate za zaruku toho pristroje
> neruci_. Ruci za ni samsung international. Takze kdyz jsem digitec.ch
> zadal, aby to za me vyresili, protoze jsem tu tiskarnu koupil od nich a
> ocekavam 'zarucni servis' z jejich strany, velice zretelne mi
> vysvetlili, ze 'oni jako ze nic s tim nemaji' a poslali me do prdele.
>
> tolik k internetovemu nakupovani
>
>
> d.
>
>
>
> Ales Filip <nostromo na khnet.info> writes:
>
>> A proč to posíláte na reklamaci s neoriginálním tonerem? To je problém si
>> nechat někde ve skříni prázdný originál toner pro případ reklamace?
>>
>> Ales Filip
>>
>>
>>
>> Dne 21. října 2014 8:05:58 Milan Horák <stranger na tiscali.cz> napsal:
>>
>>> Zdravím a prosím o radu.
>>>
>>> Poslal jsem na reklamaci již potřetí černobílou laserovou tiskárnu
>>> Samsung se stejnou závadou. Hlásí, že v zásobníku není papír. Poprvé se
>>> to stalo již s originálním tonerem a měnili celou hlavní desku (v
>>> protokolu Main PCB). Podruhé to bylo s kompatibilním (neoriginálním)
>
>>> tonerem a reklamace byla uznána opět s výměnou hlavní desky. Teď, když
>>> je tam tiskárna potřetí, se stejnou závadou je najednou kompatibilní
>>> toner problém a nabízejí mi placenou opravu. Je mi naprosto jasné proč
>>> to dělají, ale zároveň vím, že toner tuto závadu způsobit nemůže.
>>>
>>> Nemáte někdo obdobnou zkušenost a neměli byste pro mne radu jak z toho
>>> ven? Nechci nikomu dělat dusno, chci jen funkční tiskárnu.
>>>
>>> Děkuji Milan
>>> _______________________________________________
>>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>>> Hw-list na list.hw.cz
>>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list