Hadanka, was: Svietenie - G9 a ine

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 21 08:54:16 CEST 2014

>Nedavno jste si tu posteskl, nad mnozstvim ruznych geretov co maji ruzne
>baterie a ruzne nabijecky. To mezi nimi neni ani jeden digitalni fotak ?

Su to same jednogombikovky - pochybujem, ze maju nejake relevantne
odmeriavanie.

>Mezi temi miliony aplikaci, co existuji pro smartfouny, take jiste
>bude nejeden svetlometr.

Ten moj je z ery, ked sa este toto slovo nepouzivalo; a aj ked mozno taka
aplikacia existuje, nebudem to skumat.

Ale mozem sa opytat deti... ;-)

>Popr. jde pouzit optickou lavici,

Aha, zamasteny papier... :-) To by v ramci hratok slo.

>ale nabyl jsem dojmu, ze se zabyvate temi sviticimi vecmi
>ponekud soustavnej, tak jako moznou inspiraci pro priste.

No lebo sa mi sustavne tie ziarovky vypaluju, a pri kazdej tej prilezitosti
ma zas a znova rozculi to idiotske rozhodnutie skorumpovanej bandy
dementnych politikov... To asi meranim nespravim... :-|

wek