pozarni hlasice - princip

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Říjen 20 22:32:42 CEST 2014

akurat mi tu moj hulakal ked som trochu pajkoval a kolofonia mi dymila z hrotu.

jonizacne su asi spolahlivejsie (sa mi zda). opticke (lacne, z lidla) mi tu zbezne raz za cas hulaka... napr maly pavucik sa prejde cez snimac. ten moj obsahuje speci cip na tieto hlasice. baterka tam vydrzi roky.

zevraj su aj lepsie opticke co sa nejak same rekalibruju takze prach co sa postupne usadza na snimaci nevadi.

iko

Dňa 20. októbra 2014 22:13:33 CEST používateľ "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz> napísal: