Hadanka, was: Svietenie - G9 a ine

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 20 21:17:43 CEST 2014

>Ahoj,
>
>Dòa 20. októbra 2014 16:14, Jan Waclawek <konfera at efton.sk> napísal(-a):

>To sa velmi mylis, to vrcanie monitora pocut aj tak. Tak ako bootovanie z
>hdd na desktope. Obzvlast ak sa udeje nejaky ten update systemu... :-(

No, pochopitelne, zavisi to od panelaku :-)

Ten byt vo Vrakuni, kde som byval, bol jednak nad pomerne rusnou cestou,
druhak oproti bol pomerne rusny bar, tretak sme mali obyvacku pod
strojovnou vytahu, stvrtak na detskom ihrisku v kuse niekto vencil psov,
piatak v zime tam dost hucala voda v kureni... :-)

wek