SRAM a tak trochu i FSMC v STM32Fxxx

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 20 21:01:53 CEST 2014

>PSRAM jsem nikde nenasel, ale povsechne vim jak funguji. V kazdem pripade
>kdyz si pustim STM32CubeMX pro STM32F207 treba v 144 pouzdru tak v
>konfiguraci FSMC jsou pro "klasicke" pripojeni PSRAM a SRAM zvlast pricem
>PSRAM ma navic signal FSMC_NL a pro muxed je k dispozici jen PSRAM.

NL, ktory v UM na inom mieste nazyvaju NADV (co samo osebe je znamka
kvality, aj treba uznat, ze v uvode kapitoly FSMC na to upozornuju), je
ovladanie toho demuxu (address latch), takze kym nepouzivate multiplex,
tak je viacmenej zbytocny. Je sice mozne, ze existuju pamate, ktore
potrebuju nejaky strobovaci signal aj pri separatnych datach a adresach,
ale ja som este taku nevidel. Napokon, pozrite sa do datasheetu tej ISSI
PSRAM, na ktoru ste prave Vy davali link, ze je jedna z mala drogeriovo
zohnatelnych...

Oni ti borci, co robia to CUBE, podla vsetkeho nie su o moc mudrejsi nez
ti, co pisali ten UM, takze si tym prilis hlavu lamat nemusite.

wek