SRAM a tak trochu i FSMC v STM32Fxxx

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 20 20:47:21 CEST 2014

Aha, klasicke zadanie, potrebujeme maximalisticky hardware za minimalne
ceny... V takomto pripade by som ja osobne doporucil najprv urobit studiu
za minimalne naklady, t.j. zobrat nejaky hotovy kit radu Eval a prinutit
tych vedcov urobit nejaky nastrel ich softu, bez zalohovania a podobnych
saskarin. Tam by sa pravda ukazala.

A tych povedzme 128kB dat, to sa zbiera rovnomerne v ramci tych 24 hodin?

Ak ano, tak to by sa dalo priebezne sypat sucasne do paralelnej SRAM, a
seriovej alebo paralelnej NOR FLASH, takze by zostalo pomerne malo na
dosypanie po vypadku, co by sa dalo zvladnut aj s ovela mensimi
energetickymi narokmi t.j. mensi kondik/supercap; alebo by sa dala na tie
docasne data pouzit mala t.j. lacnejsia NVRAM.

Ako vravim, po tom, co som zazil s baterkami, by som sa im snazil za kazdu
cenu vyhnut. Ale je to moj nazor, povedal som ho a nebudem Vam ho dalej
vnucovat. Ale aj v tom pripade by bolo lepsie sa udrzat tie data pod  4kB
a to drzat pod baterkou v mcu, nez saskovat s velkou externou SRAM na
baterke.

wek