SRAM a tak trochu i FSMC v STM32Fxxx

Pondělí Říjen 20 18:38:16 CEST 2014

Ona neni rec o PSRAM mysleno Parallel Static Random Access Memory, ale o
Pseudo Static Random Access Memory.
Ony PseudoSRAM jsou pameti,ktere se navenek tvari jako SRAMky, ale uvmitr
je to vlastne DRAM.
Dokonce se mi podarilo majit jeden realne koupitelny kus.
http://cz.mouser.com/ProductDetail/ISSI/IS66WV51216DBLL-55TLI/?qs=sGAEpiMZZMt9mBA6nIyysNjym0K16YsKs3e5dkjL1Pc%3d

Mouse ma i vetsi, ale ty jiz jen v BGA coz vyzaduje min 4 vrstvoyu desku.
Budu se tomu muset podivat na zoubek.