Tramvaj vs. auto s majáky

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Říjen 20 14:01:55 CEST 2014

Přesně tak, nejhorší je, že ta škála techniky je hrozně široká a každé
auto se chová úplně jinak - dodávky, cisterny, vejšková technika...
Navíc, protože nakupujeme transparentně a nediskriminačně, pokaždé
dostaneme auto od jiného výrobce, s jiným podvozkem. Zkrátka paráda.

Zrovna nedávno jsme v Ústí u rondelu měli nehezkou nehodu, naštěstí se
nikomu celkem nic nestalo...

JMN