OT: Tramvaj vs. auto s majáky

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Říjen 20 13:33:38 CEST 2014


Hmm, když se na to podívám, tak vlak se srazil s autem v tupém úhlu (ve směru jízdy vlaku). Vlak bude mít sedřený celý 
pravý bok (ve směru jízdy vlaku). Tatra jela dopředu, nabourala do boku a tudíž klouzala po boku vlaku proti směru jízdy 
vlaku (kov klouže poměrně ochotně)a jelikož nemohla do předu, tak se hnula doleva (ve směru své jízdy); to jest do 
jediného volného prostoru který ji zbýval (jakoby klouzala po „nakloněné rovinně“). Zadek se odlehčil, takže auto se 
snadno sklouzlo bokem celé. Děcka vám to rádi předvedou s autíčkama, stačí jim připravit nakloněnou rovinu a pevnou 
překážku :-)

ced

Dne 20.10.2014 v 13:17 Pavel Kadečka napsal(a):
> Dne 20. října 2014 13:14 RV <vicek.radek na cpost.cz <mailto:vicek.radek na cpost.cz>> napsal(a):
>
>     Me to prijde celkem logicke podle stop. Tatra prijizdela a v okamziku kdy zahledla vlak to ridic trosku strhnul doleva
>     kde mel vic prostoru - to je videt na silnici kde je vysprejovana draha. Podle vseho motoracek trefil uz na bok cemuz
>     odpovida ta plocha na pravem prednim rohu tatry - tam doslo k deformaciaz po predni kolo a posunuti cele kabiny dozadu
>     - dvere jsem soupnute dozadu.
>     Tim narazem na roh se cela tatra pootocila levobokem napred (setrvacnosti) a sjela do pangejtu.
>
>
> To ale nevysvětluje, proč je údajně nabouraný vlak vlevo a nepoškozený.
>
> P.K.
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list