STM32F103 a Arduino-like IDE

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Neděle Říjen 19 22:17:12 CEST 2014

dobry vecer

kdyz uz jsme u ARMu, programujete nekdo pod OSX? docela narazim na spousty problemu, u NXP mi aspon funguje to jejich studio k eval boardum ala LPC1769 (holt eclipse), u AVR to pisu ve vimu a kompiluju v konzoli. Ale o nastrojich ala avr studio nebo vubec kompilatorech pro osx se mi nejak nepostestilo najit nic

Diky

tm