1w EMC

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 19 17:10:37 CEST 2014

 19.10.2014, 17:04:15

Zvonkac je kroucenej, takze se bude indukovat povetsinou symetricky,
coz jde pomerne slusne potlacit kondiky, popr diff. vstupem.
Analogove mereni, treba s PT100 se dela v prum. prostredi bezne uz par desitek let
i na vzdalenosti podstatne delsi nez 50M. Pravda zvonkac se moc
nepouziva, ale prevazne z jinych duvodu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz