Jakou RDS pro začátek?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 18 23:47:49 CEST 2014

Dne 18.10.2014 23:29, Pavel Kutina napsal(a):
> Souhlasím s tím, že možnosti SDR jsou trochu větší - s SDR jsem si
> sice hrál jen s tunerovým RTL, ale vcelku se mi to líbilo. Až na pár
> zádrhelů - tím hlavním je nenažranost, na dekódování tomu nestačí
> zrovna vykopávkové PC (na mém EEE 901 jsem si ani neškrtnul,
Jám mám nainstalaovaný nějaký placený SW k tomuhle tuneru na Androidu
-SDR touch.  Tablet je Asus ME302 a chodí to na něm bez problémů.
RTL-SDR je zapojen do USB pomocí OTG. Ten tablet má mnohem menší výkon
než i3 řekl bych že to bude na úrovni toho EEE.
Jinak OK1CDJ to popisuje na své  stránce:
http://blog.ok1cdj.com/2013/05/rtl-sdr-tablet-s-androidem.html
http://www.rtl-sdr.com/sdr-touch-brings-rtl-sdr-to-android/
Takže za cca 2000kč je to i s tím RTL-SDR, což si myslím dobrá cena.
Je třeba postavit k tomu konvertor kna KV, chodí to až od 25MHz. Osc.
doporučuji 125MHz, při 100MHz tam leze FM rozhlas.

Jinak se to dá ovládat i dálkově, v tom ovladači je i rtl_tcp driver .

Takže to nechat někde za městem a linknout na inet, nebo postavit wifi
linku a je vyřešen i problém s rušením.