Jakou RDS pro začátek?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Říjen 18 20:00:06 CEST 2014

Jedna vec je mit cim (alespon) prijimat, druha vec je mit co prijimat.

Na kterych pasmech se dneska alespon parkrat tydne neco deje?

Ja bych se treba zase moc chtel rozposlouchat na CW (na vojne jsem mel
mistra, a jak jsem zjistil na nejakem simulatoru na Androidu, ani po
tech 25 letech jsem jeste vsechno nezapomnel), ale kde a kdy - a
samozrejme cim? Mate nekdo tip na treba jednopasmovou konstrukci (nebo
idealne stavebnici), kterou kdyz clovek postavi, tak na danem pasmu
nebude poslouchat uz jen sum?

Kdysi jsem mel doma krasnou vojenskou R4, ale z nekolika pitomych duvodu
(rozmery, spotreba, KKD) sla z domu, dneska bych si nafackoval - hledam
nejaky pouzitelny KV prijimac. Chtel jsem koupit a nasledne prestavet
stavebnici TenTec 1254, ale -mrchy mizerne- prestali ho vyrabet.

Co koupit nebo postavit na CW? Ono by to fungovalo i na SDR, ale ten
pocitac vedle uz neni to prave.

Pavel Kutina