STM32F103 a Arduino-like IDE

Sobota Říjen 18 19:50:10 CEST 2014

Tak lidi jsou ruzny....
Nevite nahodou duvod? Jestli treba nepouziva nejakou spatnou radu ARMu
nebo tak, me treba nenapada, proc misto AVR nepouzit treba nejaky Cortex
M0 za 30Kc nebo M3 za stovku nebo M4 za kousek vic, u ktereho nemusim
resit, jestli mam dost pameti, nasadim rovnou FreeRTOS a tim mam
multitasking bez prace, DMA taky dost casto pomuze, velmi dobry system
preruseni, zalohovanou cast pameti a RTC, staci pripojit baterku....
AVR mam plny suplik, ale kdyz si mam pro bastl vybrat, volim ARM. Mam
takove ruzne modulky s procesorem a okolim, co se daji rovnou pouzit
kdekoli.