Jakou RDS pro začátek?

Sobota Říjen 18 19:08:20 CEST 2014

Hezký večer,

     sousední vlákno mne inspirovalo k tomuto dotazu. Nechci
teoretizovat o konci světa, ale zajímal by mně názor zkušených na to,
jakou, v ČR dostupnou, radiostanici zvolit pro začátek, když člověk nemá
moc zkušeností a vlastně ještě pořádně neví, co chce.

     Jako požadavky bych uvedla možnost chodu na baterie, stolní
provedení, jednoduchost obsluhy a pro začátek nepotřebu dalšího vybavení
(ale do budoucna třeba připojitelné) a to je tak všechno, co mne napadá.
Maximální cenu nechme stranou, jde spíše o poměr ceny a užitných vlastností.

     Co se týče koncesí, uvažujme směrem na volná pásma, ale klidně i na
"opravdická radioamatérská", předpokládám totiž, že zkoušky na
provozního operátora nejsou nepřekonatelný problém.

     Děkuji za nápady :-)

     Saša Svobodová

PS: Používá se označení Provozní, kontrolní, pověřený a hlavní operátor
i jinde než u naší státní organizace? Zkusím se mrknout na legislativu :-)

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2015.0.5315 / Virová báze: 4181/8412 - Datum vydání: 18.10.2014